Politisk satir?

Ni behöver inte oroa er för att denna sida har någon politisk agenda. För det är författaren alltför oinsatt. Dock kan jag inte när jag på nyheterna hör att nya USA trupper anländer till Bagdad låta bli att dela med mig av en måhända aningen politisk bild. Min då åttaårige son gick förra våren igenom en kort period då han tecknade politisk satir och detta får väl sägas vara hans mästerverk i genren.

2 svar to “Politisk satir?”

  1. Pär Says:

    Fantastiskt! A killer bunny.. eller vad?

  2. Mr Pingis Says:

    Briljant illustration! Själv trodde jag att det var Jonas Banker som hade hållit i pennan!

Kommentera

